پوشش جهان از ریزش اولین برج تهران و سوگ آتش نشانان
نوشته شده توسط : نسرین

پوشش جهان از حادثه واژگونی اولین برج بلند تهران

 

اکثر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های جهان با انتخاب تیترهای مشابه از کشته شدن 20 تا 25 آتش‌نشان و فروریزی ساختمان پس از سوختن خبر دادند.

خبرگزاری بلومبرگ نیز از دستور ویژه رئیس جمهور به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص بررسی ویژه این حادثه نوشت. این خبرگزاری همچنین مطرح کرد که روحانی وزرا را موظف به انجام ملاحظات ویژه در خصوص رسیدگی به وضعیت مصدومین کرده است.

 

ایندیپندنت نیز با اشاره به انتقال 88 نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان‌های تهران نوشت: حدود 45 نفر از مصدومین را آتش نشانان تشکیل می‌دادند. اما هنوز مشخص نیست که جراحات از شعله‌ها آتش ناشی شده یا از آوار ساختمان!

پوشش جهان از حادثه واژگونی اولین برج بلند تهران

این روزنامه به نقل یکی از مالکان 400 واحد تجاری پلاسکو نوشت: من اینک همه چیز خود را از دست داده‌ام و نمی‌دانم از این پس چه کار کنم.

رویترز به نقل از خبرگزاری میزان ایران نوشت که برخی از زیر آوارماندگان با ارسال پیامکی از زنده ماندن خود خبر داده‌اند. البته بسیاری از این خبرها که از سوی خبرگزاری‌های داخلی منتشر شده‌اند، پس مدتی توسط مقامات تکذیب شدند.

خبرگزاری آلمانی دویچه‌وله، به نقل از علی فاضلی رئیس اتاق اصناف نوشت: متاسفانه از سرنوشت تعدادی از کسبه و شاغلان ساختمان پلاسکو اطلاعی در دست نیست.

نیویورک تایمز نیز با اشاره به ضرر 600 میلیارد دلاری در این حادثه نوشت، ابعاد واقعی خسارات هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

 

 




:: برچسب‌ها: پوشش ، جهانی ، ساختمان ، پلاسکو ، تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: